mandag den 13. februar 2012

Tag med roser

Vintage-tag med roser......

14 kommentarer:

  1. Super sød tag. Er helt vild med dine roser, Bliver nok nødt til at investere i den die.

    Rysse

    SvarSlet
  2. Ja jeg er også nødt til at have den die :)
    Rigtig sødt tag.

    SvarSlet
  3. Det var en rigtig go' ide ingejc... meeen jeg tror ikke de går med til det...

    SvarSlet
  4. super flot. Glæder mig til i morgen

    SvarSlet
  5. Rigtig smukt. lækre roser.

    SvarSlet
  6. Hvor er det et flot tag du har lavet denne gang også.

    SvarSlet
  7. En dejlig tag, i skønne afstemte farver, dine roser er lidt lyser end dem jeg lavede i går, jeg kom ikke i panduro i dag men fandt lidt mere papir i går at hygge mig med (nu kalder jeg de roser for Viviroser)

    SvarSlet
  8. super skøn tag og hold da op en fin dame ti hi..

    SvarSlet
  9. Wow, endnu en skøn kreation fra din hånd .. du blir' vist kendt som hende med de smukkeste hjemmelavede roser :)

    SvarSlet
  10. Er du bims hvor er det fint dit tag. Hvor har du hende damen fra? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for det... damen har jeg fået af en af scraptøserne, jeg skal prøve at finde ud af hvor den er fra...

      Slet
  11. UH det er et smukt tag, du der har lavet. Smuk dame og smukke roser, og ja du er squ god til de roser
    KH Lonnie

    SvarSlet
  12. Tak for alle de søde kommentarer, det er dejligt i tar jer tid til det....

    SvarSlet