fredag den 30. november 2012

Layout med guldembossing

Layout med masser af embossing - både med foldere og pulver.
Til baggrunden har jeg standset blomster ud med Tim Holtz " Tattered flower die i hvid karton, embosset dem i forskellige mønstre, limet dem på hvid karton i samme kvalitet som blomsterne og farvet det hele med glimmermist og distress ink. Herefter har jeg vandaliseret kanterne, sværtet dem med distress ink og til sidst stemplet og embosset guldswirvler. Baggrunden er limet fast på genbrugskarton.
Blomsterne til pynt er standset ud i hvid karton, farvet med glimmermist og distress ink, i samme farver som baggrunden og malet over med klar crackle paint. Roserne har fået lidt glimmer.....




9 kommentarer:

  1. Det er bare SÅ skønt og hænger nu hjemme i min stue - det er SÅ SÅ flot :)
    TAK Vivi :)

    SvarSlet
  2. igen et helt fantastsk project Vivi, jeg er helt vild med de farver, du har brugt, det er knaldhamrende flot arbejde.

    SvarSlet
  3. Hold da op, Vivi. Ved næsten ikke hvad jeg skal sige. Det er bare så FLOT. lækker, lækker baggrund og alle din skønne blomster.

    Hold da op.....

    Ha en dejlig weekend.

    SvarSlet
  4. Sikken en skøn ide med de store embossede blomster i baggrunden, farverne er super, eller retter det er det hele, det er til et 10 tal med pil opad. knus morkaren.

    SvarSlet
  5. Kanonlækkert og kreativt!
    God weekend.

    SvarSlet
  6. Hvor er det smukt... så flot en baggrund og smukke blomster i skønne farver.
    God weekend til dig!!!

    SvarSlet