torsdag den 6. december 2012

6 Dec og jule minialbum

December 2012 - skal være titlen på minialbummet her...... jeg har tænkt det skal bruges til sjove og hyggelige juleminder fra december, fx. opskrifter på julebag, til og fra kort fra julegaverne og selvfølgelig billeder....
Albummet bliver pyntet efterhånden som der kommer ting i det....
Albummet er lavet af kuverter og genbrugspap. Siderne af pap og tag'ene er skåret ud med Tim Holtz "File folder taps" on edge die.
Papiret er af forskellige mærker i røde farver. De er alle farvet med rød glimmermist for at få en ensartet rød og sværtet med distress ink på kanterne.



der er en 2-3 tags i hver lomme - men der er plads til flere.. 

tag'et der var på min afventsgave fra Camilla passer perfekt.






12 kommentarer:

  1. Hvor er det et skønt december album du er startet på, dejligt du holder farven igennem, det gør det mere roligt, jeg ville også i gang med et mini jule album, men der sker så meget i den lille familie lige nu, så det kan godt være jeg bare samler sammen og laver albummet senere, måske mellem jul og nytår. knus morkaren.

    SvarSlet
  2. Flot album, Vivi. Tror det er meget sjovt med en december Daily. Jeg er også gået i gang med en.

    Ha en hyggelig 7. December

    SvarSlet
  3. Flot album. Og god ide at spraye siderne, så de ser lidt ensartede ud.
    God 7. dec til dig.

    SvarSlet
  4. Hvor er du sød Vivi at genbruge mit tag :) God idé med at spraye for at holde farven. Har du en TUT på dette album - synes jeg har svært ved at finde nemme Tutter på kuvertalbum.

    SvarSlet
  5. WAUW wauw, hvor er det et skønt album, er total vild med din forside.

    SvarSlet
  6. Et skønt album og en flot detalje med spray og sværte... bliver spændende at få den fyldt op.
    Ønsker dig en god 7. december

    SvarSlet
  7. Lækkert lille julealbum i rigtige julefarver.
    God 7. dec.
    Knus

    SvarSlet
  8. Endnu et smadderflot album Vivi. Du kan bare det gylle ha ha ha. Men det er virkelig smadderflot og sikken en god ide med at miste så siderne holder farven lidt gennem det hele. Flot arbejde her igen.

    SvarSlet
  9. Super flot og lækkert album.
    Hav en god weekend.

    SvarSlet
  10. Hvor er det bare flot og gennemført. Glæder mig til at se mere af den efterhånden som den bliver fyldt.

    SvarSlet
  11. Det er da en super god ide at lave et mini album om denne specielle måned. Den ide kunne jeg tænke mig at bruge, men jeg når det nok ikke lige med det første, men derfor kan den jo blive lavet lidt senere. Har en del poser liggende men endnu ikke fundet ud af at bruge dem. Har du en let tut?? God weekend.

    SvarSlet