mandag den 13. januar 2014

Dream journal 2013

I 2013 har jeg været med i en gruppe på 12 kreative piger - hvor vi  har haft hver sin art journal, som på skift har været sendt rundt imellem os. Vi har så lavet sider i hinandens bøger, og sendt dem videre. Til sidst har vi fået vores egen jounal tilbage, fyldt med spændende inspiration - en unik bog.

I den første journal jeg modtog, var der ferie fotos med, som gerne skulle bruges på siden. Jeg tog udgangspunkt i farverne på fotoet, og forsøgte at fange den lette, lyse og boblende stemning, man har i kroppen på den første feriedag..... det blev til en dobbelt-side i sommerfarver...



Tak fordi du kiggede forbi...
Ha' en rigtig go' dag....

8 kommentarer:

  1. Som altid et helt perfekt projekt, som hun garanteret blev ret vild med også, er jeg sikker på. Lækre farver, som løfter humøret, bare ved at se på dem. Super flot igen Vivi.

    SvarSlet
  2. Meget flot, det lyder som en spændende ide, det med at lade bøgerne vandre.

    SvarSlet
  3. Det ser super lækkert ud Vivi :-)

    SvarSlet
  4. wiii det er jo min bog, super flot :) håber meget den kommer retur på et tidspunkt :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Aii, har du ikke fået den tilbage endnu? Nå, men så har du i det mindste fået et lille kig....

      Slet
    2. Jeg kan da godt huske da i oprettet den "bytte gruppe" og det du har lavet iPernilles bog er da super flot. knus morkaren.

      Slet
  5. Hvor ser det super godt ud i de flotte farver

    God eftermiddag til dig

    SvarSlet
  6. Hvor er det kanon flot lavet! Vivi, du kan bare så mange stilarter!!

    SvarSlet