søndag den 12. januar 2014

Herre kort med tandhjul

Hvor er det dejligt at komme igang med scrapperiet igen! Jeg elsker julen og alt hvad der hører med; men oii - hvor er det skønt, at tage fat på et nyt år! I december har det været begrænset, hvor meget scrap det er blevet til - der gik "lissom" julehalløj i det - så nu er jeg rimelig sulten efter at få lim på fingrene, glimmer i håret - ved ikke hvorfor, men der ender det altid - og ellers gratte med de go'e sager i bøtter og på flasker. Og duften af papir - jamen er der noget som at stikke næsen ned i en papirblok, og tage en dyb indånding - ren nydelse!  
Nå - men til kortet der er lavet som et foldekort - skabelonen til det findes her - og det er rimeligt simpelt at folde.
Papiret er fra Tim Holtz og tandhjulene er et die sæt fra X-cut. Jeg er vild med tandhjul - de kan stort set bruges til "hvadsomhelst" og "hvorsomhelst"......




Tak fordi du kiggede forbi....
Ha' en rigtig go' dag...

10 kommentarer:

  1. Som altid et superflot herrekort Vivi.

    SvarSlet
  2. Super fint kort, kender godt den der følelse af længsel, synes det er flot hvis du kan nøjes med glimmer i håret, mit er som regel over alt :-). Vi ses snart!

    SvarSlet
  3. ihh super fint. nu ved jeg hvad jeg kan bruge mine tandhjul til.. tak for inspiration

    SvarSlet
  4. Dejligt at kikke ind til dig, og se det køre for dig (med tandhjul) flot mandekort (de er sku svære) men selvføgelig kan du også det. knus morkaren.

    SvarSlet
  5. Super fedt herrekort, jeg er også rigtig vild med tandhjul og ja de er så anvendelige og giver en god effekt på rigtig mange projekter ;O)))

    SvarSlet
  6. Hvor er det et flot gennemført anderledes herrekort!!

    SvarSlet
  7. Waw et super fedt herre kort.

    SvarSlet
  8. Et super flot herrekort - kan rigtig godt lide den effekt, som tandhjulene giver mellem billederne.

    SvarSlet